Izvleček / Abstract


 

 

EMPIRIČNO OVREDNOTENJE PODOBE SLOVENIJE KOT TURISTIČNE DESTINACIJE V OČEH TUJIH PREDSTAVNIKOV TURISTIČNE DEJAVNOSTI

 

EMPIRICAL EVALUATION OF SLOVENIA'S IMAGE AS A TOURIST DESTINATION FROM  THE POINT OF VIEW OF FOREIGN EXPERTS

 

Mag. Maja Konečnik, asistentka

Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta

 

 

Izvleček

 

UDK 338.48(497.4)

Podoba turistične destinacije je v skladu s številnimi empiričnimi dognanji predstavljena kot ključni dejavnik v procesu izbire turistične destinacije. Aktualnost obravnavanega koncepta je poudarjena tudi na strani turističnih destinacij, saj spremenjeni pogoji poslovanja na mednarodnih turističnih trgih narekujejo konkurenčno vedenje vseh ponudnikov turističnih doživetij. Prispevek prikazuje empirično ovrednotenje podobe Slovenije kot turistične destinacije v očeh tujih predstavnikov turistične dejavnosti. Rezultati kažejo rahlo pozitivno skupno podobo Slovenije kot turistične destinacije v očeh analizirane skupine. Navedena ugotovitev še posebej velja za predstavnike, ki so v preteklosti obiskali Slovenijo ali vzpostavili osebne stike z njenimi prebivalci.

 

Ključne besede: podoba turistične destinacije, turistična destinacija, znamka države kot turistične destinacije, Slovenija kot turistična destinacija, predstavniki turistične dejavnosti

 

Abstract

 

UDC: 338.48(497.4)

According to much empirical research, the image of a tourist destination can be recognized as one of the pivotal factors in travelers’ decision-making processes and destination-selection behavior. The importance of the image concept is also recognized by tourist destinations because the changing circumstances in international tourism markets are forcing all destinations to compete in the battle to win more tourists. The paper presents an empirical evaluation of Slovenia's image as a tourist destination from the point of view of foreign tourism experts. The results indicate the relatively positive common image of Slovenia as a tourist destination as seen by the investigated group of respondents. The positive image is even more evident among those experts who have visited Slovenia in the past or have personal contacts with Slovenians.

 

Key words: a tourist destination’s image, tourist destination, tourist destination brand, Slovenia as a tourist destination, tourism experts

 

JEL: M39