Izvleček / Abstract


  

 

INOVIRANJE TRŽENJA TURIZMA NA SLOVENSKEM PODEŽELJU

 

INNOVATING THE TOURISM MARKETING IN THE SLOVENIAN COUNTRYSIDE

 

mag. Barbara Leder

dr. Matjaž Mulej, zaslužni profesor

dr. Boris Snoj, redni profesor

Univerza v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fakulteta

 

 

Izvleček

 

UDK: 001.895:631.11(497.4)

Da bi pospešeno inovirali podeželje v tranzicijskih družbah ter inovirali trženje turistične ponudbe podeželja, moramo razumeti širino nabora potrebnih vidikov obravnavanja in njihovega povezovanja v nove sinergije. Izhajamo iz prvotnega problema, to je preveč rutinersko in premalo inovativno stanje, v katerem se nahaja podeželje. Iz tega stanja izhaja problem nadaljnjega razvoja podeželja. Brez celovitega, dialektičnega sistemskega pristopa (Mulej idr, 2000 in prej) osnovnega problema podeželja ne bo moč razrešiti. Cilj je inovativna kultura na podeželju. Vendar moramo take novosti uveljaviti, za kar kaže uporabiti teorijo difuzije novosti (Rogers, 1995) in jo okrepiti z idejo o burjenju srca (Jensen, 2003).

 

Ključne besede: inovacija, razvoj podeželja, turizem na podeželju, trženje turizma

 

Abstract

 

UDC: 001.895:631.11(497.4)

In order to accelerate the rate of innovating the countryside in transition society and enable rural tourism marketing to be innovated, it is important to understand the complexity of many different perspectives that have to be considered. The core problem is the rather rutinised culture of the rural area in the transition societies. As a result the problem in directing the further rural development emerged. The core problem of the rural area in a transitional society can best be solved by  adopting the systemic approach. Innovative culture in the countryside is the aim to be achieved. It is a novelty, which could best be put into force by combining the theory of diffusion (Rogers, 1995) and the idea of hartstorming (Jensen, 2003).

 

Key words: innovation, rural development,  rural tourism, tourism marketing