Izvleček / Abstract
VPLIVNI DEJAVNIKI DOLOČANJA STRATEGIJ NABAVNEGA MARKETINGA
INFLUENTIAL FACTORS FOR DETERMINING PURCHASING MARKETING STRATEGIES
dr. Matjaž Iršič, docent
Univerza v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Katedra za marketing
Izvleček
UDK: 658.7:339.138(497.4)
V članku proučujemo, kako različni dejavniki, s katerimi so opredeljene značilnosti povezovalnega odnosa velikih organizacij v Sloveniji (z nad 500 zaposlenimi) z njihovimi strateškimi dobavitelji, vplivajo na pogostost udejanjanja posameznih strategij nabavnega marketinga teh organizacij. Raziskava je pokazala, da velike organizacije v Sloveniji do svojih strateških dobaviteljev, s katerimi imajo dolgoročne poslovne odnose, ne udejanjajo v zadostni meri takšne strategije nabavnega marketinga, ki so značilni za koncept »marketinga povezav«.
Ključne besede: strategije nabavnega marketinga, marketing povezav, strateški dobavitelji, kvalitativna vrednost povezave, kvantitativna vrednost povezave.
UDC: 658.7:339.138(497.4)
The article deals with different factors determining the relationships of large Slovenian organisations (with over 500 employees) with their strategic suppliers, and their influence on the frequency of implementation of purchasing marketing strategies. The research shows that large organisations in Slovenia are unlikely to develop such purchasing marketing strategies characteristic of so-called »relationship marketing« with their strategic suppliers with whom they have long-term business relationships.
Key words: purchasing marketing strategies, relationship marketing, strategic suppliers, quality value of the relationship, quantity aspect of the relationship.